16-10-17

Punten sparen



Ik word soms zo moe van al die bonuskaarten of spaarkaarten in mijn portemonnee of als app op mijn telefoon. Vaak levert het op korte termijn niets op. Ik heb daarom maar besloten om de kaarten die ik nauwelijks gebruik (zoals die van Ikea) in een speciale doos te bewaren. Speciaal, maar niet verstopt. Het moet wel zichtbaar blijven, zodat ik de doos niet vergeet. De rest van de kaarten (zoals die van sommige drogisterijen) heb ik wel bij mij, in mijn portemonnee.

Braaf laat ik bijvoorbeeld mijn Kruidvat pas scannen (als de kassière vraagt aan de persoon voor mij of die een kaart heeft en die dus geen kaart heeft, wil ik de mijne bijna naar voren gooien - hier heb je - maar ik houd mij goed in). En ik geef toe, veel online boodschappen doen (luiers bestellen en laten bezorgen, wat een uitkomst!) resulteert ook in een snelle hoge puntenscore.

Zo heb ik laatst door mijn mega aantal punten (door luiers) gratis een matje bij de Kruidvat gehaald. Ik was al op zoek naar een nieuw matje voor in de keuken, en nu heb ik er eindelijk weer een kunnen vinden... gratis and for free! Tja, misschien is het niet zo een slecht idee om mee te doen met die spaar of bonusprogramma's. Met een beetje beleid kun je er zelfs ook van genieten!

0 reacties: