25-09-17

Mooie tanden :-)

De zomervakantie is voorbij gevlogen en ik zie dat ik al een tijdje niet meer heb geblogd. Het bloggen brengt mij weer in een ritme. Het houdt mij weer scherp. Ik wilde nog een blog plaatsen over mijn bezoek aan de mondhygiëniste voor de vakantie. Wat een topvrouw! Met een super schoon gebit ging ik op vakantie. En ze gaf me voor noppes een hele set met tandenstokers en mini tubes tandpastas mee. Je raadt het al: al onze producten m.b.t. mondverzorging heeft zij dus gegeven voor onze vakantie. Dank u.

In het najaar bespreek ik met mijn tandarts wat zijn schatting is m.b.t. tandverzekering. Je kunt daar gerust een gesprek over hebben, zodat je weet wat voor aanvullende verzekering je kunt hebben. Voor 2018. Misschien is een verzekering  helemaal niet nodig. Soms zijn de kosten die je zelf betaalt lager dan de maandelijkse premie voor je tandverzekering (op jaarbasis).

Bespaartip: als je een tandverzekering hebt, haal er dan ook echt alles uit. Ga op de juiste momenten langs. Bespreek in het najaar met je tandarts wat nodig is voor het volgend jaar. Misschien je helemaal geen verzekering nodig!

0 reacties: